26 Aralık 2013 Perşembe

Hadi Alışverişeee...3


Efendim bazı şeyler zorunludur ya işte annelerin bana söyledikleri ürünlern başında gelen iki tane biberon aldım :)

Zaten Philips Avent markası her yerde hamileyseniz karşınıza çıkacak buna eminim. Bir de biberonda Dr. Brown's ürünleri var biberonda. (fırça bazı Dr. Brown's kutularının içinden çıkıyor ona dikkat edin extra almayın derim)

Ama dediğim gibi ben Philips Avent başlangıç biberonlarını tercih ettim bakalım bebişlerim sevecek mi? :)

 
Bir de yanına herkesin mutlaka al dediği biberon temizleme fırçası da aldım. Siz de mutlaka alın derim.
 
Son olarak da lüks gibi görünen ama bence de zamandan tasarrufa yardımcı olacak biberon sterilizatörünü tavsiye ederim, eğer ikiz annesiyseniz zaman sizin için çok çok önemli olacak:
 

 



  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder