28 Kasım 2013 Perşembe

Duble hayata başlangıç şok şok şok...

Hamile olduğumu öğrenir öğrenmez soluğu doktorda almıştım. İlk gittiğimde doktorum keseyi görmüş ve tebrikler gerçekten hamilesin demişti.  2 hafta sonra gel kalp atışlarını dinleyelim demiştiiii.... Ve kese sayısı tekti :)

Ve sıra kalp atışı dinlemeye geldi. Sevgili doktorum bir anda ultrason karşısında kahkaha patlamasın mıııı? Körün istediği bir göz allah verdi iki göz demesin miiiii ???

Eşim ne yapcağını bilememişti hatta doktorumuzun şaka yaptığını düşünmüştü.

Evet evet gerçekkkk ben bir ikiz annesi olacaktımmmmm inanamıyorummmmmmmmm....

Doktorum biz böyle ailelere kısmetli aileler deriz dedi :)

Eve gidene kadar ne ben ne kocam konuştuk arabadan dışarıya baktık. Hatırlıyorum sonradan konuştuğumuzda koam ek işe mi çıksam evimi büyütsem ne yapsam gibi binlerce soru işaretindeydi! Bense yapabilecek miyim bakabilecek miyim ben anne mi oluyorummm evet evet ben bir DUBLE ANNE oluyorummmmm paniğindeydimmm...

İşte duble hayata ilk adımlarımız böyle başladı :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder