26 Aralık 2013 Perşembe

23.hafta - bebeler diskoya bağladı :)


Aslında hamile olan birçok arkadaşım bana dedi ki: en az 25. - 26. hafta gibi bebeğin hareketlerini hissedersin.

Ama bende öyle olmadı ding dooonggggg.... Sanırım ikiz gebelikte durum farklı olabiliyor. Zaten övünmek gibi olmasın ama biz ikiz hamileleri bence özelizzz :) biraz da kendimizi övelim değil miiii....

Ben tam 21. hafta içerisinde minik kıpırtılar hissetmeye başladım. Doktorum da olabileceğini iletti.

Ama iş 23. haftaya gelince benim çete güçlendi bence. Resmen diskoya bağladık biri duruyor biri başlıyor. Nasıl büyümeleri hızlandı ve kasları kuvvetlenmeye başlıyor anlatamammmmm....


Kardeşim sağa dönüyorum sağdaki tık tık tıkkkk başlıyor, sola dönüyorum öteki bu sefer itiyor... Haliyle uyumak bazen zorlaşıyor, eeee ana olmak haliyle zorluklarıyla başladı :)

1 yorum: